02:13 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون بازرگانی

سهم ۷۷ درصدی گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی در کالاهای هدف صادراتی
نماد برتر- معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت استان تهران گفت: بیش از ۷۷ درصد از کالاهای هدف صادراتی استان تهران در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۹ مربوط به گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی بوده است.
عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری
نماد برتر- اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر اخراج خانم دکتر غزاله خائف، پزشک متخصص بیهوشی از پرواز شرکت هواپیمایی وارش توسط خلبان با ایجاد موج خبری وسیعی تیتر اول رسانه ها شد، این خبر واکنش های زیادی را در حمایت از این پزشک با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا در پی داشت.
گزارشی از قاچاق گندم به خارج نداشته‌ایم
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ۲۵ استان کشور خریداری شده و گزارشی از قاچاق این محصول استراتژیک به خارج از کشور نداشته‌ایم.
خراسان شمالی‌ها نان خور تر از بقیه هستند
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان شمالی گفت: میزان مصرف آرد توسط مردم خراسان شمالی بیش از میانگین کشوری است.
کنترل اصناف بر بازار کم شده است
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه اصناف نظارت را جدی‌تر بگیرند، گفت: کالاها باید برچسب قیمت داشته باشند.
 انجام مراحل ترخیص خودروهای دپو شده، ادعایی بیش نیست+ سند
پایگاه خبری راد: اذعان به کم‌کاری‌ها و ناهماهنگی‌ها قدم نخست برای برون‌رفت از شرایط کنونی است.
صف گوشت جمع نشده، صف مرغ هم آمد!
پایگاه خبری راد: در حالی که مسئولان به تازگی از جمع شدن صف‌های گوشت یخ‌زده و دولتی خبر داده‌اند، همچنان در برخی از نقاط شهر صف گوشت دیده می‌شود و نکته قابل تامل‌تر آنکه این روزها صف‌های مرغ به نرخ مصوب 11 هزار و 500 تومانی هم شکل گرفته است.
صف‌های گوشت جمع شد
پایگاه خبری راد: در حالی که دو روز پیش تعدادی از قصاب ها در اعتراض به حذف شدن سهمیه گوشت دولتی و تنظیم بازاری خود روبه‌روی وزارت صنعت معدن و تجارت تجمع کرده بودند، معاون این وزارتخانه هدف از این کار را حذف شدن و برچیده شدن صف های طولانی برای دریافت گوشت قرمز اعلام کرد که به گفته او در شان مردم ایران نبوده است.
بهانه‌ای که نباید از نانوای محل پذیرفت
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از استان سمنان به عنوان تنها استانی در کشور نام برد که خبازی‌های آن مختارند که آرد مورد نیاز خود را از هر کارخانه آردی که مختارند تهیه کنند.
برای صداوسیما متاسفم/ادعای کارآفرینان در مورد گوشت کذب بود
پایگاه خبری راد: معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده از سوی یک کارآفرین برتر در برنامه زنده تلویزیونی که خودش هیچ اهلیتی برای واردات گوشت قرمز ندارد، سراسر کذب محض بوده و جای تأسف برای صدا و سیما است که به چنین افرادی اجازه تشویش اذهان عمومی را می‌دهد.
هیچ کدام از متقاضیان واردات گوشت با هم فرقی ندارند/ مجوز فروشی نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد که برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده هیچ تفاوتی بین کسانی که می‌خواهند گوشت قرمز وارد کنند، وجود ندارد و همه این فرآیند به صورت سامانه‌ای و سیستماتیک انجام می شود.
فروش مرغ با قیمت بالاتر از ۱۱،۵۰۰ تومان تخلف است
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با تاکید بر این‌که در تأمین میوه شب عید با کمبودی مواجه نیستیم، گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند و درصورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
ذخیره ۲۵ هزار تن گوشت برای شب عید/ نگرانی بابت تأمین میوه شب عید نداریم
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره بیش از ۲۵ هزار تن گوشت قرمز به عنوان ذخیره احتیاطی شب عید خبر داد که به گفته او، این حجم حدود ۱۰ هزارتن بیشتر از ذخیره سالهای گذشته است.
گره کور گرانی گوشت قرمز کجاست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هیچ کمبودی در زمینه گوشت قرمز در کشور وجود ندارد و واردات آن به صورت منجمد و تازه نیز دو برابر پارسال در جریان است، قیمت گوشت قرمز همچنان رو به افزایش است.
مراقب اقدامات خودسرها در خارج از کشور باشیم
پایگاه خبری راد: یک دیپلمات باسابقه کشورمان، تاکید می‌کند که اروپایی‌ها تلاش دارند سازوکار SPV را با توافق آمریکایی‌ها تدوین کنند و در همین چارچوب مذاکراتی را به صورت منظم با دولت واشنگتن انجام داده‌اند و اگر تاکنون spv اجرایی و عملیاتی نشده به این علت است که اروپایی ها در مذاکراتشان با آمریکا به توافق نرسیده‌اند.